onsdag den 2. oktober 2013

Rejs og spis med mig i 2014

Efter den skønne, skønne tur med rejsebureauet "Viktors Farmor" til Kappadokien, har jeg i samarbejde med to rejsebureauer, besluttet at lave 4 nye rejser i 2014. De er åbne for alle der har lyst til at spise, lave god mad, besøge skønne restauranter, markeder og fødevarebutikker. På 2 af turene, dem til Sicilien, er der indlagt vandreture på øen, en stor fordel når man har spist meget.

I marts og oktober, er der 2 rejser á 4 dage til Malaga/Andalusien. Vejret på det tidspunkt, skulle gerne være smukt, lunt og solfyldt, og maden ja, den er jo helt genial god i det område. Jeg har et helt særligt forhold til Malaga og Andalusien. 

Andalusien
Jeg er kommet der 2-3 gange om året de sidste 20 år, og for 3 år siden havde jeg fornøjelsen af, at lave 8 X AnneMad i Andalusien til TV. Læs mere om rejserne her, og skynd dig at book en rejse hvis du vil med: 
http://www.granada.dk/grupperejser/spanien/annemad-i-malaga,-20-243-2014/fakta.aspx

Sprøde, spanske sprutter

I april og september er der 2 rejser af en uges varighed til Sicilien. Det sicilianske køkken er noget helt særligt, for selv om det selvfølgelig ligner det italienske, så er det alligevel helt sit eget. På Sicilien vandrer vi gennem naturskønne områder et par timer hver dag, inden vi går i dybden med det kulinariske. Læs mere her og skynd dig til tasterne og bestil en rejse hvis du vil med:
http://www.viktorsfarmor.dk/Default.aspx?id=289&mode=show&tourId=1548

I det hele taget står der rejser på menuen i stor stil det næste stykke tid. Jeg har lige booket 8 dage i New York med Anne Qvist, en fremragende arkitekt/industriel designer, tjek hende her:http://www.aqdo.dk
Vi arbejder på at sætte en serie med skønt og funktionelt køkkengrej i produktion til næste år. Så vi snupper en arbejds og inspirationsuge i New York i november, og kommer ikke hjem før vi har mindst 4-5 gode bud på lækkert grej. 

Noget skyline og noget strygorkester
Måske man i virkeligheden også skulle arrangere en smage-spise-lave lækker-mad rejse til New York, det kunne være en god plan i 2014/2015.

Senere i 2013 venter en måned på Bali, det bliver næsten ren ferie. Jeg skyder dog nok lige lidt fotos til "Annes Salater" der udkommer til foråret, og måske skriver jeg et par artikler undervejs, men ellers er det benene op og hjernen på standby.

Ikke ligefrem Bali, men udsigten fra mit hytte i Costa Rica










Ingen kommentarer:

Send en kommentar