mandag den 11. marts 2019

Stærk, Let & Mæt?

For et års tid siden druknede jeg pludselig i mails. Det skyldes den simple grund, at jeg var kommet til at tabe 20 kg, og derefter viste mig på tv i bedste sendetid, da Anders og jeg lavede serien, Anne & Anders i Brexitland.

Alle disse søde og nysgerrige mails overbeviste mig om, at jeg hellere måtte skrive en bog med opskrifter, træningsplan, tips og tricks, til hvordan jeg var blevet en noget lettere udgave af mig selv.

Foto: Winnie Methmann

Det har være en ret grænseoverskridende proces, da jeg altid har betragtet det der med vægt, som en privatsag. Men nu får du hele historien, sammen med en skøn kostplan der forhåbentlig også kan gøre dig mæt, let og glad.

Bogen er næsten færdig, og den ligger på 1. pladsen hos Saxo, over bedst sælgende bøger. Selvom der er over en måned til den udkommer, nærmere bestemt, d. 30.4.

Den kan pt. bestilles med rabat, og du kan gøre det lige her:

https://www.saxo.com/dk/staerk-let-og-maet_anne-hjernoee_indbundet_9788740046526

Ingen kommentarer:

Send en kommentar