tirsdag den 25. juni 2013

Om Motorcykler og almindelig travlhed!


Nogle mennesker burde bare ikke have en blog. Jeg er helt klart en af dem, fordi jeg ganske enkelt har for travlt til at skrive på den. Maj og juni har været de travleste måneder ever, med udgivelse af Annes Spisekammer, 5 nye temalørdage til DR2 og en hulens masse foredrag og workshops. Lige nu knokler jeg på at få en lille kogebog klar, der udkommer med et "Dameblad" i uge 39. Fra midten af uge 27 er der dømt sommerferie i 4-5 uger, så der trækker jeg stikket og håber på at få tid til at skrive lidt herinde, og smide et par opskrifter i ny og næ. 




Jeg sælger i øvrigt også min MC, da jeg har for travlt til at køre på den, så smid mig en mail hvis, du kender nogen der kender nogen....
http://www.123mc.dk/yamaha-xvs-650-drag-star/mcid-69271s0



Ingen kommentarer:

Send en kommentar