onsdag den 13. november 2013

Om mangel på sjove blogs og tanker om dårligt strik

Sidder her og bander over, at der er så få rigtig sjove blogs. Min er absolut ingen undtagelse, den er røvkedelig, og der sker stort set aldrig en disse på den.Tror måske det er fordi jeg er blevet lidt forelsket i det der http://instagram.com/annemad hvor man altid lige lynhurtigt kan smide et foto og et par ord, og få en KORT snak med en masse mennesker, super hyggeligt. 

Men hvis der er nogen der har nogle links til sjove blogs, sådan lidt a lá Marens Blog, http://marensblog.dk/blog/ hvor man altid er godt underholdt, så smid dem gerne her til mig. Jeg mangler nemlig overspringshandlinger jeg kan dyrke, når jeg går kold i at skrive opskrifter eller andet arbejde, som skal gøres.

Jeg har lige været igennem et par uger med blodsmag i munden, der har været super sjovt, men alt for travlt i mit lille 1-kvinds firma. 

Nu sidder jeg så og bilder mig selv ind, at den næste måneds tid bliver mere afslappet, og når jeg kigger i min kalender, kan jeg godt se, at jeg lyver helt vildt for mig selv. 

For inden jul skal jeg have lavet mindst 100 opskrifter til både bøger og andet godt, og de skal også styles og fotograferes. Jeg har også et ton møder rundt om i landet, og sørme om ikke jeg også lige fik presset 7 dage i New York ind her sidst på måneden. 

I sidste uge stod den på 3 dages Undervisning af madskribenter på Den journalistiske efteruddannelse, super sjovt og skønne folk. 

Fredag var jeg på Bogforum og lavede smagsprøver fra min bog Annes Spisekammer på madscenen, også en dejlig dag, tak til alle jer der kiggede forbi, det var SÅ hyggeligt. 

Weekenden blev stor set tilbragt med lidt gode venner, på Århus teater, og så foran brændeovnen. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst havde en fri-weekend, så det var top-nydning. Jeg tror jeg strikkede i 3 timer i træk mens jeg gloede ind i ilden og hvæsede lidt af alle der prøvede at forstyrre mig, og det skal i øvrigt lige siges at jeg er uhyggelig, og ualmindelig dårlig til at strikke, men det er virkelig meditativt. 

Idag har jeg været ude og undervise 32 anbragte børn i sund mad. Jeg arbejder som frivillig for Børnehjælpsdagen, og det giver bare SÅ meget mening, når jeg kan kombinere min uddannelse som socialpædagog, med min kommunikationsbaggrund og så det der mad...det er altså ret fantastisk. Her burde jeg nok lægge et foto ind af noget mad, og en opskrift, men det må blive i næste liv..hasta la vista...


2 kommentarer:

  1. Hej Anne. Jeg kan se det er noget tid siden du efterlyste sjove blogs, så jeg ved ikke, om du stadig er interesseret, ELLER om du overhovedet ser en kommentar til noget, der ligger flere måneder tilbage.. Men den første jeg tænkte på var også marensblog, som jo er noget helt for sig :-) Jeg kender desuden skønne skønne Maja, som skriver fra Tvingstrup ved Horsens, også kaldet Outlaw! Prøv den! http://ordgyllefraoutlaw.wordpress.com/2014/02/13/giver-du-en-bussemand/
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth
      Super, den kigge jeg på. Ja bloggen ligger stille på grund af travlhed, jeg samler op snarest og får gjort noget ved det. Tak for beskeden. Mh Anne

      Slet